Nepotismo municipal 2

Bajo este título, se publica en la Voz de Galicia un magnífico artículo de opinión de Óscar Lomba reflexionando sobre el nepotismo en las administraciones públicas.

Bajo mi punto de vista, este joven abogado y dirigente de un partido integrado en ANOVA ha entendido perfectamente la necesidad del cambio que necesita el concello de Vigo. Con más gente como él, la cita para el cambio político en 2015 en la ciudad de Vigo será más fácil y mejor.

2 thoughts on “Nepotismo municipal

  1. Responder Antón dic 17,2013 23:29

    Certamente un artigo moi contundente. O único matiz que me permitiría engadir e que o nepotismo, creo (a diferenza do autor eu non son avogado), é un delito. Polo tanto aplico o mesmo criterio que inxenuamente plantexei na entrada deste blog no que Carlos Príncipe denunciaba os enchufes propiciados por Caballero no Concello. Primeira cuestión: antes, durante ou despois de facer esta denuncia nos medios… foi presentada a correspondente denuncia no xuzgado (xa que estamos denunciando presuntos delitos?). De non ser así… debe ser o acusado quen demostre a súa inocencia? E dónde debe demostrala… tamén nos medios de comunicación? Reitero: Abel Caballero me parece un xestor nefasto, é unha opinión particular con base na libertade de expresión, pero si teño PROBAS de que cometeu algún delito… ao xuzgado inmediatamente con elas. Tanto Carlos Príncipe como o firmante dese artigo de opinión… si acusades dun delito (e tedes probas) ao xuzgado XÁ!!!

  2. Responder Carlos Príncipe dic 18,2013 12:46

    Hola Antón. En respuesta a tu comentario, yo soy una persona seria, por supuesto que la fiscalía de Vigo lo sabe, otra cosa es que no consideren que hay delito. Pregúntele a García Vaquero, Canoa y otros ilustres miembros. No hay peor ciego que el que no quiere ver o pregúntele también al secretario del pleno. Un saludo.

Deje un comentario